مامان پریمامان پری، تا این لحظه: 29 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره
سپهر جونی سپهر جونی ، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره
نیلدا خوشگلهنیلدا خوشگله، تا این لحظه: 7 سال و 6 روز سن داره

دخترک چشم رنگی من

اولین مطلب

1396/3/7 2:57
نویسنده : پری
68 بازدید
اشتراک گذاری

عروسک چشم رنگی من سلام 

امشب که طبق معمول بیخوابی زده به سرم تصمیم گرفتم برات یه وبلاگ بسازم و خاطرات روزانه ات رو توش بنویسم با این امید که شاید وقتی بزرگ بشی خوشت بیاد از این کارم

الان که دارم مینویسم شما مثل یه فرشته ی کوچولو خوابیدی  و من دوس دارم همینجوری بشینم و نگات کنم

شما دومین عروسکی هستی که خدا به من داده بعبارتی یه داداش داری که اسمش سپهره و یک سال و نیمشه 

شما دوتا کل زندگی من هستین و به جز شماها کسی رو ندارم 

سپهر با اینکه خیلی بچه ی خونگرم و مهربونیه هنوز با شما کنار نیومده و بعضی وقتا ناخواسته اذیت میکنه  ولی مطمئنم یکم که بگذره همه چیز حل میشه 

درحال حاضر شما ۳۴ روزه که پیش مایی و زندگیمونو قشنگتر از قبل کردی 

پسندها (2)

نظرات (0)